مصاحبه آرشیو خبر ها
هیچ فرمول مشخص و تعریف شده ای برای پیروزی وجود ندارد

هیچ فرمول مشخص و تعریف شده ای برای پیروزی وجود ندارد

جان لوییجی بوفون ، دروازبان ۳۷ ساله و کهنه کار یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ، اذعان داشت که متد کاری ماکسی آلگری ، سرمربی جدید یوونتوس همانند آنتونیو کنته می باشد و هر دو مربی به موفقیت می اندیشند . او همچنین اذعان داشت برای موفقیت در لیگ قهرمانان ، یوونتوس باید از دورتموند و اتلتیکو مادرید که در ۲ فصل اخیر به فینال این مسابقات راه پیدا کرده اند الگو برداری کنند.

به نقل از وب سایت اسکای اسپورت ، جان لوییجی بوفون در این رابطه گفت : هیچ فرمول مشخص و تعریف شده ای برای پیروزی وجود ندارد . هر مربی روش کاری خاص خود را دارد.آلگری و کنته شخصیتی شبیه به هم دارند البته هر کدام از آنها ویژگی های خاصی در کاراکتر خود دارند . متد های مختلفی در دنیا وجود دارند. بعضی از مربیان شبیه لوییس فن خال هستند و بعضی دیگر شبیه کارلو آنجلوتی که مستقیما با بازیکنان در ارتباط هستند.

بوفون در سال ۲۰۰۰ به یوونتوس پیوست و پانزدهمین سال حضور خود در لباس یوونتوس را تجربه می کند گفت : کدام شیوه مربیگری را می پسندم ؟ برای هر دو شکل احترام زیادی قائل هستم زیرا با هر دو دسته از مربیان کار کرده ام و جایگاهی که امروز دارم را مدیون آموزش ها و کمک های مربیانم در سالهای اخیر هستم.این موضوع به خود بازیکن بستگی دارد که چگونه خودش را با شرایط تیم وفق دهد و بتواند بهترین عملکرد خود را بروز دهد. کارلو آنجلوتی همیشه می گفت که مربی یک تیم باید عضوی از گروه تیم باشد نه اینکه بر آنها نظارت کند و از بالا به آنها نگاه کند . صادقانه می گویم ، آلگری نیز چنین شخصیتی دارد و من هم از این تیپ مربی ها خوشم می آید.فکر می کنم که ما می توانیم در کنار آلگری در رقابت های لیگ قهرمانان موفق تر از سال های اخیر ظاهر شویم.

بوفون همچنین به تعریف و تمجید از دو تیم اتلتیکو مادرید و بوریسیا دورتموند پرداخت و اذعان داشت که آنها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان برنامه ریزی صحیحی داشته اند و یوونتوس هم اگر می خواهد بعد از سالها به این مهم دست پیدا کند ، باید از آنها الگو برداری کند. بوفون که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۳ با همین یوونتوس در برابر میلان را دارد گفت : ممکن است حضور این دو تیم در فینال طی دو سال گذشته خیلی ها را شگفت زده کرده است ، اما باید قبول کرد که این دو تیم مربی توانایی داشته اند و برای رسیدن به فینال برنامه ریزی کرده اند . یوونتوس هم به چنین شرایطی احتیاج دارد.ما سال گذشته در مرحله گروهی حذف شدیم و این برای تیم پر افتخاری مثل یوونتوس اصلا خوب نیست.

بوفون همچنین در مورد شرایط یوونتوس در لیگ ایتالیا گفت : در سال گذشته شرایط سختی را تجربه کردیم و امسال هم همه کارشناسان می گویند که احتمالا رم بزرگ ترین و خطرناک ترین رقیب ما خواهد بود.لیگ ایتالیا رقابتی تر شده است و تیم های حریف ما هم دست به تقویت خود زده اند و همین موضوع کار را برای تکرار مجدد عنوان قهرمانی دشوار تر می کند.به نظر می رسد آنها بزرگ ترین رقیب ما هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
آریا فاطمی مقدم
آریا فاطمی مقدم«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: